Retururi și schimburi
Comunicarea dintre Utilizator și Noob Club d.o.o.
aceasta are loc în scris prin e-mail, iar reclamațiile, solicitările și reclamațiile, precum și răspunsurile la acestea sunt depuse în termenele legale, și anume legea privind protecția consumatorilor, regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal etc.
Anunțurile precontractuale fac parte dintr-un contract încheiat la distanță, împreună cu specificațiile și prețul produsului achiziționat și înainte de confirmarea comenzii pentru achiziționarea unui anumit produs, clientul va fi rugat să-l primească, să fie familiarizat cu acesta. livrarea unui mesaj care să confirme că contractul a fost încheiat. În cazul în care cumpărătorul confirmă comanda și face plata, contractul este considerat încheiat, iar vânzătorul se angajează să trimită cumpărătorului o confirmare că comanda a fost primită.
Utilizarea serviciilor Big Shop
magazinele acceptă acești termeni de vânzare, luați notă de notificarea precontractuală conținută în acest text. Dacă nu sunteți de acord cu răsturnările de situație, nu utilizați această pagină sau nu comandați produse prin intermediul acesteia.
- Acest site conține informații despre produsele și serviciile Noob Club d.o.o.și servește ca un punct electronic de vânzare-magazin de internet.
- Achiziționarea și livrarea produselor se poate face pe teritoriul Republicii Croația
prin achiziționarea unui produs prin intermediul unui magazin online, se consideră că utilizatorul a citit, a luat notă de toate notificările de mai sus și a acceptat ulterior termenii generali
cumpărătorul - o persoană fizică poate fi doar un adult. Vânzătorul nu este răspunzător pentru că a acționat contrar acestei dispoziții.
clienții sunt obligați să furnizeze informații personale exacte, valide și complete la completarea formularului de comandă
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra comanda dacă există o suspiciune de abuz
vânzătorul este autorizat, fără notificare prealabilă, să modifice conținutul acestor condiții generale, gama de produse, prețurile acestora, alte date legate de comerțul online, precum și orice alt conținut, motiv pentru care clienții sunt obligați să revizuiască conținutul înainte de fiecare achiziție. Contrar tratamentului, vânzătorul este exonerat de orice răspundere.
Principalele caracteristici ale mărfurilor
Principalele caracteristici ale produselor și serviciilor sunt prezentate descriptiv pentru fiecare produs separat, cu o vizualizare detaliată folosind mai multe fotografii, pentru fiecare produs separat.
produsele și serviciile care pot fi achiziționate sunt postate pe site și fiecare produs prezentat oferă specificațiile produsului și informații despre preț.
Întoarcere:
Cumpărătorul are dreptul la returnarea produsului în următoarele cazuri
- livrarea nu a fost comandată
livrare care are o eroare sau deteriorare
alte cazuri în conformitate cu cadrele juridice
Înlocuirea mărfurilor
În cazul în care produsul achiziționat este defect și cumpărătorul a notificat vânzătorul la timp, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului achiziționat. Produsele cu deteriorări vizibile, produsele pe care clientul a încercat să le repare sau să le repare și produsele care au fost deteriorate din cauza utilizării necorespunzătoare nu pot fi înlocuite.
Procedura de publicitate
Vânzătorul va acorda returnarea produsului cumpărătorului după o plângere justificată primită exclusiv în scris prin e-mail. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți informații cu numărul comenzii, factura și descrierea plângerii prin e-mail la info@superishkashop.co . Vânzătorul va răspunde consumatorului în termen de cel mult 15 zile. Vânzătorul va considera reclamația valabilă dacă revizuirea produsului stabilește că îndeplinește condițiile de publicitate în conformitate cu Legea privind Relațiile Obligatorii și Legea privind Protecția Consumatorilor. În cazul unei reclamații justificate, este posibilă rezilierea contractului cu rambursarea sumei plătite sau înlocuirea produsului. În cazul incapacității de a livra un alt produs, vânzătorul va rambursa cumpărătorului valoarea produsului pe care nu îl mai poate livra.
Încetarea unilaterală a contractului de cumpărare a produsului
În conformitate cu legislația privind protecția consumatorilor, un client este autorizat să rezilieze unilateral contractul fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data livrării produsului. Perioada de anulare a contractului începe din ziua în care clientul a primit produsul. Cumpărătorul trebuie să notifice vânzătorului rezilierea contractului în scris prin e-mail, utilizând formularul standard de informare pentru rezilierea unilaterală a contractului prevăzut de dreptul consumatorului la rezilierea unilaterală a contractului încheiat la distanță. Contractul este considerat anulat atunci când vânzătorul primește o notificare scrisă despre care va notifica cumpărătorul prin e-mail fără întârziere. Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data la care, în conformitate cu articolul 74 din Legea privind protecția consumatorilor, a informat vânzătorul cu privire la decizia sa de a rezilia contractul.Vânzătorul se angajează să returneze întreaga sumă de fonduri plătită cumpărătorului în termen de 14 zile, iar termenul începe să curgă din ziua în care produsul este returnat vânzătorului. Cumpărătorul care își exercită dreptul la rezilierea unilaterală a contractului este obligat să suporte costurile directe ale returnării produsului.
Înainte de termenul limită pentru rezilierea unilaterală, cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul cu privire la decizia sa de reziliere a contractului prin intermediul unui formular de reziliere unilaterală a contractului care poate fi completat electronic și trimis la adresa de e-mail contact: info@superishkashop.com
În cazul în care clientul reziliază unilateral acest contract Noob Club d.o.o.
va rambursa banii primiți de la client, inclusiv costurile de livrare, fără întârziere, și nu mai târziu de 14 zile de la data la care a fost primită decizia clientului de a rezilia unilateral contractul. Costul returnării bunurilor este suportat de cumpărător, cu excepția cazului în care motivul returnării este responsabilitatea vânzătorului. Rambursările se vor face într-un cont sau într-un mod de preluare.
Rambursările pot fi efectuate numai după ce bunurile au fost returnate sau după ce cumpărătorul a furnizat dovada că bunurile au fost trimise înapoi. Mărfurile sunt obligate să fie returnate de către cumpărător imediat, și nu mai târziu de 14 zile de la data la care cumpărătorul a luat decizia de reziliere unilaterală. Returnați mărfurile prin poștă sau în persoană într-o manieră demonstrabilă la adresa noastră de e-mail info@superishkashop.com
Se consideră că cumpărătorul și-a îndeplinit obligația de returnare la timp, în cazul în care trimite /prestează dovezi înainte de expirarea termenului de mai sus. Sunteți responsabil pentru orice deteriorare a mărfurilor care rezultă din manipularea mărfurilor, altele decât cele necesare pentru a determina funcționalitatea mărfurilor. În cazul în care produsul este returnat defect, cu daune mai mari sau fără piese și documentație, iar în cazul în care acestea nu sunt livrate într-un termen ulterior de 14 zile, cumpărătorul este considerat că nu și-a îndeplinit obligația de a returna bunurile, iar vânzătorul nu este obligat să ramburseze fondurile plătite.
Cumpărătorul nu are dreptul la rezilierea unilaterală a contractului dacă:
- Contractul de servicii al vânzătorului a fost îndeplinit pe deplin, iar îndeplinirea a început cu consimțământul prealabil explicit al cumpărătorului și cu confirmarea că a luat cunoștință de faptul că ar pierde dreptul la rezilierea unilaterală a contractului din această secțiune dacă serviciul este îndeplinit pe deplin
- obiectul contractului de bunuri care se face conform specificațiilor clientului sau care este adaptat în mod clar clientului
- obiectul contractului de bunuri sau bunuri ușor perisabile care expiră rapid perioada de utilizare
cumpărătorul a solicitat în mod specific o vizită de la vânzător pentru a efectua reparații urgente sau lucrări de întreținere, cu condiția ca, în timpul unei astfel de vizite, în plus față de acele servicii pe care cumpărătorul le-a solicitat în mod explicit, vânzătorul oferă și alte servicii, adică livrează alte bunuri decât el, este necesar pentru a efectua reparații de urgență sau lucră lucrări de întreținere, vât.
Durata contractului
Contractul pe care cumpărătorul îl încheie cu vânzătorul este un contract unic pentru achiziționarea produsului la o distanță consumată de livrarea bunurilor și plata efectuată de cumpărător, în cazul în care nu este reziliată. Aceste notificări precontractuale fac parte integrantă din contract.
Dispoziții finale
Pentru tot ceea ce nu este reglementat de aceste condiții de utilizare, se aplică legea privind comerțul electronic, legea privind protecția consumatorilor, legea privind relațiile obligatorii și alte reglementări juridice care reglementează aspecte individuale în acest domeniu.
Vânzătorul şi cumpărătorul vor încerca să soluţioneze pe cale amiabilă toate disputele posibile, iar în cazul în care nu reuşesc acest lucru, instanţa competentă din Zagreb este competentă.
Prin acceptarea acestor termeni de vânzare, cumpărătorul este de acord cu prevederile acestor termeni și acceptă că acestea fac parte integrantă din contractul de vânzare.
Comenzi și confidențialitate
Pentru livrarea articolelor comandate, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi transmise companiei HP – Croatian Post d.d. Este necesar să ne putem îndeplini obligația contractuală de a vă livra produsele comandate în calitate de client. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate pe teritoriul Republicii Croația și nu vor fi transmise țărilor terțe din afara Uniunii Europene.
Plată
a) Plata în numerar la livrare (ocupație) În cazul plății prin preluare, utilizatorul Serviciului plătește și costurile de expediere la preluarea bunurilor. Pret transport 25-35 kn. Prețul de livrare este afișat sub fiecare articol
Noob Club d.o.o.
Papu Zagreb 6
Oib06915824315
Link pentru rezilierea contractului:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0269/0914/7208/files/raskid_ugovora.pdf?v=1627316263
Pentru toate intrebarile suplimentare va stam la dispozitie: