Condiții de achiziție și utilizare, returnare și schimb

Comunicarea între Utilizator și compania Noob Club d.o.o.
Se desfășoară în scris prin e-mail, iar reclamațiile, cererile și plângerile, precum și răspunsurile la acestea, sunt livrate în termenele prevăzute de lege, conform legii privind protecția consumatorilor, regulamentului general privind protecția datelor personale și altele.

Informațiile precontractuale
Fac parte din contractul încheiat la distanță, împreună cu specificațiile și prețul produsului achiziționat și, înainte de confirmarea comenzii pentru achiziționarea unui produs, cumpărătorului i se va solicita să accepte aceste informații, să le cunoască și să fie de acord cu ele. După confirmarea comenzii și încheierea contractului, acestea vor fi trimise cumpărătorului printr-un mesaj care confirmă că contractul a fost încheiat. Când cumpărătorul confirmă comanda și efectuează plata, contractul este considerat încheiat, iar vânzătorul se obligă să trimită cumpărătorului o confirmare că comanda a fost primită.

Utilizarea serviciilor

Prin utilizarea serviciilor magazinului, acceptați acești termeni de vânzare, respectiv luați la cunoștință informațiile precontractuale conținute în acest text. Dacă nu sunteți de acord cu termenii, nu utilizați acest site și nu comandați produse prin intermediul acestuia.

  • Acest site web conține informații despre produsele și serviciile companiei Noob Club d.o.o. și servește ca un punct de vânzare electronic – magazin online.
  • Achiziționarea și livrarea produselor este posibilă pe teritoriul României.
  • Achiziționând produse prin intermediul magazinului online, se consideră că utilizatorul a citit și a luat la cunoștință toate informațiile prezentate și, în consecință, a acceptat termenii și condițiile generale.
  • Cumpărătorul, persoană fizică, poate fi doar o persoană majoră. Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru nerespectarea acestei prevederi.
  • Cumpărătorii sunt obligați să furnizeze date personale corecte, valabile și complete la completarea formularului de comandă.
  • Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra comanda în cazul în care există suspiciuni de abuz.
  • Vânzătorul are dreptul, fără notificare prealabilă, să modifice conținutul acestor termeni și condiții generale, sortimentul de produse, prețurile acestora, alte informații legate de magazinul online, precum și tot conținutul, din cauza cărora cumpărătorii sunt obligați să verifice conținutul înainte de fiecare achiziție. Nerespectarea acestei obligații exonerează vânzătorul de orice răspundere.

Caracteristicile principale ale produselor

Caracteristicile principale ale produselor și serviciilor sunt prezentate descriptiv pentru fiecare produs în parte, cu o descriere detaliată și mai multe fotografii pentru fiecare produs în parte.

  • Produsele și serviciile care pot fi achiziționate sunt prezentate pe site-ul web, iar pentru fiecare produs afișat sunt indicate informațiile despre specificațiile produsului și prețurile acestuia.

Returnarea produselor

Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul în următoarele cazuri:

  • Livrare care nu a fost comandată.
  • Livrare care are un defect sau o deteriorare.
  • Alte cazuri conform cadrului legal.

Schimbul de produse

În cazul în care produsul achiziționat are un defect, iar cumpărătorul a informat la timp vânzătorul, cumpărătorul poate solicita schimbul produsului achiziționat. Produsele cu defecte vizibile, produsele pe care cumpărătorul a încercat să le repare sau să le modifice și produsele deteriorate din cauza utilizării necorespunzătoare nu pot fi schimbate.

Procedura de reclamație

Vânzătorul va aproba returnarea produsului cumpărătorului după primirea unei reclamații justificate, primită exclusiv în scris prin e-mail. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți informații cu numărul comenzii, factura și descrierea reclamației prin e-mail la info@superishkashop.com. Vânzătorul va răspunde la reclamația primită în termen de cel mult 15 zile. Vânzătorul va considera reclamația validă dacă, după inspecția produsului, constată că aceasta îndeplinește condițiile pentru reclamație în conformitate cu Legea privind obligațiile contractuale și Legea privind protecția consumatorilor. În cazul unei reclamații justificate, este posibilă rezilierea contractului cu returnarea sumei plătite sau schimbul produsului. În cazul în care nu este posibilă livrarea altui produs, vânzătorul va compensa cumpărătorului valoarea produsului pe care nu mai este în măsură să-l livreze.

Rezilierea unilaterală a contractului de cumpărare a produselor

Conform legii privind protecția consumatorilor, cumpărătorul are dreptul să rezilieze unilateral contractul, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data livrării produsului. Termenul de reziliere a contractului începe să curgă din ziua în care cumpărătorul a primit produsul. Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul despre rezilierea contractului în scris prin e-mail, utilizând formularul standard de informații pentru rezilierea unilaterală a contractului prevăzut de regulamentul privind dreptul consumatorului de a rezilia unilateral un contract încheiat la distanță. Contractul este considerat reziliat atunci când vânzătorul primește notificarea scrisă, despre care va informa imediat cumpărătorul prin e-mail. Cumpărătorul trebuie să returneze produsul fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care, conform art. 74 din Legea privind protecția consumatorilor, a informat vânzătorul despre decizia sa de a rezilia contractul. Vânzătorul se obligă să returneze cumpărătorului întreaga sumă a plăților efectuate în termen de 14 zile, termenul începând să curgă din ziua în care produsul a fost returnat vânzătorului. Cumpărătorul care își exercită dreptul de a rezilia unilateral contractul este obligat să suporte singur costurile directe de returnare a produsului.

Cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul despre decizia sa de a rezilia contractul înainte de expirarea termenului de reziliere unilaterală și să completeze formularul de reziliere unilaterală a contractului, care poate fi completat electronic și trimis la adresa de e-mail contact: info@superishkashop.com. Dacă cumpărătorul reziliază unilateral acest contract, Noob Club d.o.o. va returna banii primiți de la cumpărător, inclusiv costurile de livrare, fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii deciziei cumpărătorului de a rezilia unilateral contractul. Costurile de returnare a produsului sunt suportate de cumpărător, cu excepția cazului în care motivul returnării este responsabilitatea vânzătorului. Returnarea banilor va fi efectuată prin transfer bancar sau ramburs.

Returnarea banilor se poate face doar după ce produsul a fost returnat sau după ce cumpărătorul a furnizat dovada că produsul a fost expediat înapoi. Cumpărătorul este obligat să returneze produsul imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a trimis decizia de reziliere unilaterală. Produsul trebuie returnat prin poștă sau personal, într-un mod verificabil, la adresa noastră de e-mail info@superishkashop.com. Se consideră că cumpărătorul și-a îndeplinit obligația de returnare la timp dacă trimite/dovedește returnarea înainte de expirarea termenului menționat anterior. Sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din manipularea acestuia, cu excepția celor necesare pentru a stabili funcționalitatea produsului. Dacă produsul returnat este defect, cu deteriorări majore sau lipsă părți și documentație și dacă acestea nu sunt furnizate ulterior în termen de 14 zile, se consideră că cumpărătorul nu și-a îndeplinit obligația de returnare a produsului, iar vânzătorul nu este obligat să returneze sumele plătite.

Cumpărătorul nu are dreptul să rezilieze unilateral contractul în următoarele cazuri:

  • Contractul de servicii a fost îndeplinit integral de vânzător, iar executarea a început cu acordul prealabil explicit al cumpărătorului și cu confirmarea acestuia că a luat la cunoștință faptul că își va pierde dreptul de reziliere unilaterală a contractului din această secțiune dacă serviciul va fi îndeplinit integral.
  • Obiectul contractului este un produs realizat conform specificațiilor cumpărătorului sau care este clar personalizat.
  • Obiectul contractului este un produs care se poate deteriora rapid sau un produs a cărui durată de viață este scurtă.
  • Cumpărătorul a solicitat în mod special vizita vânzătorului pentru a efectua reparații urgente sau lucrări de întreținere, cu condiția ca, în timpul unei astfel de vizite, pe lângă serviciile pe care cumpărătorul le-a solicitat în mod expres, vânzătorul să ofere și alte servicii sau să livreze alte produse decât cele necesare pentru a efectua reparații urgente sau lucrări de întreținere, vânzătorul are dreptul de a rezilia unilateral contractul în legătură cu aceste servicii sau produse suplimentare.

Durata contractului

Contractul pe care cumpărătorul îl încheie cu vânzătorul este un contract unic de vânzare a produselor la distanță care este consumat prin livrarea produselor și efectuarea plății de către cumpărător, în cazul în care nu este reziliat. Aceste informații precontractuale fac parte integrantă a contractului.

Dispoziții finale

Pentru toate aspectele care nu sunt reglementate de acești termeni de utilizare, se aplică Legea privind comerțul electronic, Legea privind protecția consumatorilor, Legea privind obligațiile contractuale și alte dispoziții legale care reglementează anumite aspecte din acest domeniu. Vânzătorul și cumpărătorul vor încerca să rezolve pe cale amiabilă toate disputele eventuale, iar în caz de eșec, jurisdicția revine instanței competente din București. Prin acceptarea acestor condiții de vânzare, cumpărătorul acceptă și este de acord că acestea fac parte integrantă a contractului de vânzare.

Comenzi și confidențialitate

Prelucrarea datelor personale este necesară pentru a îndeplini contractul sau pentru a lua măsuri înainte de încheierea contractului. Pentru a efectua livrarea articolelor comandate, datele tale personale vor fi transmise către Poșta Română. Aceasta este necesară pentru a ne putea îndeplini obligația contractuală de a livra produsele comandate către tine ca și cumpărător. Datele tale personale vor fi prelucrate pe teritoriul României și nu vor fi transmise în țări terțe din afara Uniunii Europene.

Plată

  1. a) Plata în numerar la livrare (ramburs) În cazul plății ramburs, utilizatorul serviciului plătește și costurile de livrare la primirea produsului.

Noob Club d.o.o.
Strada Papucă 6
CUI 06915824315